مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

  • ۰
  • ۰

ساخت صندلی آمفی تئاتر و صندلی های سینمایی دارای پروسه طولانی مدت است که در این مطلب در این زمینه بیشتر صحبت می کنیم. این صندلی ها در ابتدا باید طراحی شوند و مهمترین بخش طراحی نیازسنجی می باشد. اینکه این صندلی ها باید به چه شکل بوده و چگونه و با چه متریالی باید تولید شوند. با ما همراه باشید تا به طور مختصر این موارد را بررسی کنیم.

بررسی نیازهایی که باید یک صندلی آمفی تئاتر یا سینمایی داتشه باشد بسیار مهم است. شما باید ضمن بررسی صندلی های موجود و بررسی آنها و نیازهایی که در آنها حس می کنید به ویژگی های جدیدی از یک صندلی سینمایی برسید که بتواند شما را به آن چیزی که می خواهید برساند. ممکن است خود استفاده کنندگان یک سری پیشنهادات برای بهبود صندلی سینمایی داشته باشند یا آنکه خودتا از نظر یک مخاطب صندلی را بررسی کنید. با همه این موارد شما در انتها به یک سری از ویژگی و تغییرات در صندلی می رسید که باید در طراحی صندلی جدید مد نظر قرار گیرد.

حال نوبت طراحی محصول است. لازم است در ابتدای کار طراحی در مورد متریال های موجود و خصوصیات آنها اطلاعات جامعی داشته باشید تا بتوانید به راحتی نسبت به طراحی یک محصول و صندلی منحصر به فرد تمرکز کنید. طراحی یک صندلی مانند فیلم نامه یک فیلم می باشد ، شاید با یک طراحی عالی یک محصول متوسط ساخته شود اما هیچ وقت با یک طراحی بد یک صندلی متوسط یا عالی ساخته نمی شود. از این رو لازم است تا وقت و تمرکز بیشتری را در این قسمت صرف نمایید. در طراحی باید همه ویژگی هایی که مد نظر شما می باشد را پیاده سازی و در طراحی اعمال کنید.

پروسه ساخت صندلی آمفی تئاتر

پس از طراحی کامل یک صندلی نوبت به ساخت آن می رسد. در هنگام ساخت یک صندلی باید از متریال های مورد نظر که می خواهید برای ساخت صندلی استفاده کنید مطمئن شوید. امروزه متریال ها در انواع و اقسام متفاوت و با ویژگی ها و کیفیت های گوناگون موجود می باشند. از این رو باید در هنگام خرید این متریال ها توجه کنید که بهترین نوع آن را انتخاب نمایید. ویژگی های متریال ها می تواند به امنیت و ماندگاری بیشتر صندلی کمک کند. ویژگی های مانند صد سایش بودن که استحکام و ماندگاری را افزایش داده و یا ویژگی ضد اشتعال بودن که سبب می شود تا صندلی در صورت بروز آتش سوزی به صورت خنثی سوخته و به گسترش آتش سوزی کمک نکند.

در هنگام ساخت نیز لازم از به صورت دقیق هر مرحله انجام شود تا کیفیت محصول نهایی حفظ شود. هر صندلی دارای استاندارد های ایمنی است که باید به طور دقیق رعایت شوند. این استاندارد ها از مرحله طراحی و انتخاب متریال تا ساخت و تست نهایی باید بررسی شود. در مورد استاندارد عای ایمنی باید حواستان به خود متریال ها نیز باشد ویژگی ضد اشتعال که در موردش صحبت کردیم یکی از بخش های مهم افزایش ایمنی صندلی های همایش می باشد. پس از ساخت و تکمیل و ساخت صندلی آمفی تئاتر نیز نیاز است تا ضمن تست از بخش های متفاوت آن را مورد بررسی قرار دهید. مانند اینکه بریده های اضفای احتمالی نداشته باشد تا مهمانان دچار مشکل شوند.

صندلی های آمفی تئاتر و صندلی سینمایی و صندلی همایش در یک دسته قرار می گیرند و لازم است در مورد تفاوت های آنها کمی توضیح دهیم. صندلی های سینمایی دارای رنگ بندی های تیره تری هستند تا مخاطبان بتوانند به راحتی فیلم مورد نظر خود را مشاهده کنند. این صندلی ها دارای دسته های پاپ کرنی هستند. صندلی های آمفی تئاتر نیز برای سالن ها عمومی مورد استفاده قرار می یگرد و دارای دسته های عموما معمولی است. صندلی های همایش نیز به ممکن است دارای دسته های تحریر باشند تا بر روی آنها نت برداری یا یادداشت برداری انجام شود.

پروسه ساخت صندلی آمفی تئاتر

در مورد دسته ها گفتیم که صندلی ها دارای دسته های متفاوتی می توانند باشند. عموما این صندلی ها دارای دسته های معمولی بوده و دسته های تحریر برای محیط های آموزشی استفاده می شود تا دانش جویان بتوانند بر روی آن بنویسند. دسته های پاپ کرنی نیز برای قرار دادن خوراکی و آب معدنی تعبیه شده تا تماشاگران فیلم از آن استفاده کنند. دسته های جدیدی هم به ندرت است که برای قرار دادن لپ تاپ تعبیه شده که به صورت ۳۶۰ درجه از پشت صندلی جلو می آید.

صندلی های آمفی تئاتر و سینمایی در دو نوع معمولی و وی آی پی طراحی و تولید می شوند. این صندلی ها دارای تفاوت های ظاهری کوچکی با یکدیگر هستند که در دادمه به آنها اشاره می نماییم. این صندلی های معمولی می تواند در رنگ های متفاوت از صندلی های وی آی پی تولید شوند . صندلی های معمولی آمفی تئاتر یا سینمایی دارای دو پایه هستند در صورتی که صنلدی های وی آی پی دارای تک پایه می باشند. همچنین ابعاد صندلی های وی آی پی به نسبت صندلی های معمولی خیلی بزرگ تر می باشد. صنلدی های وی آی پی دارای دسته های معمولی بوده و به همین علت در جلو صندلی های آمفی تئاتری میز قرار داده می شود.

شرکت تیوان با دارا بودن مدل های متنوع و جدید با ویژگی های مهم در صندلی های آمفی تئاتری و سینمایی توانسته رضایت مشتریان را به ارمغان آورد. این صندلی ها به دلیل فروش مستقیم و حذف واسطه ها و دلال ها با قیمت بسیار برای مشتری نهایی مناسب باشد. شما می توانید سئوالات خود را از تیم فنی شرکت پرسیده و از راهنمایی های لازم در این زمینه بهره مند شوید.

خدما پس از فروش شرکت نیز آماده است تا ضمن نصب صندلی ها هر گونه مشکل احتمالی را رفع و در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشد. شما می توانید صندلی های تولید شده توسط شرکت تیوان را در صفحه صندلی آمفی تئاتر مشاهده و نسبت به انتخاب و سفارش این محصول اقدام کنید. تیم فروش تیوان آماده است تا ضمن استعلام قیمت آنلاین و به روز ویژگی های هر کدام از صندلی ها را با ویژگی های سفارشی برای شما شرح دهد. محصول دیگر سایت صندلی های دانشچویی می باشد.

منبع: بلاگ سایت نوین چیر

  • ۹۷/۱۱/۲۴
  • نوین چیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی