مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

  • ۰
  • ۰

صندلی های دانشجویی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند تا بتوانند مشتریان از بین مدل های متنوع قرار داده شده در سایت مناسب ترین صندلی را با طرح های جدید انتخاب و فرآیند خرید را انجام دهند. در مطلب در مورد تعدادی از صندلی های دانشجویی که ویژگی های منحصر به فردی را دارند صحبت می کنیم. یکی از مشکلاتی که ممکن است در ارتباط با صندلی های دانشجویی به وجود بیاید دسته های آن می باشد. به این شکل که این دسته ها یا در سمت راست و یا در سمت چپ قرار دارند و برای مواقع غیر قابل پیش بینی و یا در صورت نیاز به تعداد بیشتر صندلی دسته چپ ممکن است مشکل به وجود بیاید. صندلی ها با طرح جدید به گونه ای طراحی شده اند تا در عین زیبایی و کارایی بتوانند دسته ها را در سمت راست و یا در سمت چپ همراه خود داشته باشند.

شاید یکی از بخش هایی که در صندلی های دانشجویی بسیار مهم می باشد نوع پشتی و کفی آن می باشد. به این شکل که پشتی ها و کفی صندلی دانشجویی می تواند به صورت معمولی یا طراحی شده به شکل ارگونومیک باشد که به ستون فقرات دانش آموزان و دانشجویان اسیب نرسد. این پشتی ها و کفی می تواند از جنس پلاستیک باشد یا به صورت ابر نرم با روکش چرمی باشد تا در عین زیبایی بیشتر بتواند رضایت مندی بیشتر استفاده کنندگان را به همراه داشته باشد.

تنوع مدل های صندلی دانشجویی سبب شده است خریداران محترم بتوانند به راحتی از بین مدل های موجود یکی را انتخاب نموده و متناسب با نیاز خود ویژگی های معمول مثل نوع رنگ بندی و نوع پشتی و کفی را انتخاب کنند. از ویژگی های مهم دیگر صندلی های دانشجویی می توان به داشتن گیره نگه دارنده کیف و یا سبد نگهدارند کتاب اشاره نمود که برای محیط های داشگاهی و کلاس های دانشگاه بسیار مهم می باشد. اما ممکن است خریداران این صندلی ها را برای سالن امتحان دبیرستان ها و مدارس نیاز داشته باشند. بنابراین نیازی به ویژگی های اضافه تر نمی باشد.

صندلی دانشجویی با طرح های جدید

صندلی آمفی تئاتر و سینمایی از دیگر محصولاتی می باشد که توسط شرکت تیوان طراحی و تولید می شود و توانسته تا با تکیه بر عنصر تنوع و کیفیت رضایت مندی حداکثری مشتریان را به ارمغان بیاورد. این صندلی ها نیز در فضاهای فرهنگی و هنری و اداری استفاده می شود. تفاوت های جزئی در ساختار صندلی های آمفی تئاتر و صندلی سینمایی و صندلی همایش وجود دارد که به طور مفصل در مقالات قبلی به آنها اشاره و در مورد آنها صحبت شده است.

طرح های جدید صندلی دانشجویی نیازمند طراحی درست و اصولی می باشد که این خود شروع فرآیند سخت تولید صندلی های دانشجویی می باشد. قبل از طراحی نیاز است تا ضمن نیازسنجی بتوانید در مورد صندلی های دانشجویی دانش نسبی دریافت نموده و همچنین از منظر ارگونومی صندلی ها را بررسی نمایید تا صندلی طراحی شده متناسب با ساختار بدنی استفاده کنندگان باشد. این موارد سبب می شود تا در طراحی به گونه ای انجام شود تا دانشجویان بتوانند زمان بیشتری را بر روی این صندلی ها سپری نموده بدون انکه خستگی به خاطر نوع صندلی داشته باشند.

استاندارد هایی نیز در حوزه صندلی ها به خصوص صندلی های دانشجویی وجود دارد که به افزایش استحکام و ایمنی کمک می کند. این استاندارد ها از بخش انتخاب متریال شروع شده و باعث می شود تا متریال هایی با کیفیت مناسب و ویژگی های منحصر به فرد مانند ضد سایش بودن و ضد اشتعال بودن انتخاب شود. ویژگی ضد اشتعال بودن سبب می شود تا صندلی در صورت بروز آتش سوزی به صورت خنثی سوخته و به گسترش اتش سوزی کمک ننماید.

در بحث ساخت و تولید نیز باید دقت شود تا کیفیت صندلی تا مرحل آخر حفظ شود. از این رو نیاز است در هناگ جوش و اتصال متریال ها و پیچ کردن قطعات به دقت به این کار توجه شود تا محصول نهایی کامل باشد. هر چند که نیاز است در پایان کار نسبت به تست نهایی محصول و رفع ایرادات احتمالی اقدام شود تا محصول نهایی بودن هیچ گونه مشکلی برای فروش و ارسال به مشتری آماده شود. البته لازم به ذکر است با گارانتی های موجود در صورت بروز هر گونه مشکل این مشکلات می توانند در اسرع وقت رفع شوند.

از دیگر محصولات شرکت تیوان می توان به نیمکت مدارس و نیمکت مدرسه اشاره نمود که توانسته تا با قیمت و کیفیت در خور تحسین رضایت مشتریان را فراهم سازد و تا به حال تعداد زیادی مدرسه با این نیمکت ها تجهیز شوند. مدل های متنوع این نیمکت ها برای سننی مختلغ از پیش دبستانی و دبستان تا راهنمایی و دبیرستان در مدل های متنوع تک نشیمن و نشیمن پیوسته می تواند دست مشتریان را برای انتخاب و خرید باز بگذارد.

صندلی دانشجویی با طرح های جدید

خدمات پس زا فروش می تواند اعتماد خریداران را از صندلی خریداری شده به همراه داشته باشد. باید باز هم یادآور شویم که تمام صندلی ها دانشجویی پس از ساخت تست شده و برای فروش آمده می شوند ولی ممکن است خطاهای احتمالی نیز وجود داشته و یا بعدا به وجود بیاید و این گارانتی سه ساله سبب می شود که شما از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان پیدا نموده و مشکلات احتمالی ممکن بعد از خرید به راحتی رفع شود.

مشخصات فنی این صندلی های دانشجویی در صفحه مربوطه قرار گرفته و می توانید آن را ماطلعه نمایید. ضمنا در صورت هر گونه سئوال یا راهنمایی می توانید با بخش فنی شرکت تماس گرفته و به راحتی جواب سئوالات خود را دریافت نمایید. همچنین برای استعلام قیمت روز صندلی دانشجویی بخش فروش ما آماده تماس شما مشتریان محترم می باشد. وبسایت نوین چیر به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه محصولات اداری و مبلمان آموزشی توانسته تا قیمت تمام شده محصول را برای مشتری نهایی تا حد زیادی کاهش دهد و رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. از این رو شما می توانید ضمن مشاهده انواع صندلی های دانشجویی تولید شده نسبت به سفارش و تولید محصول با ویژگی ها و رنگ های مد نظر خود اقدام نمایید.

منبع: بلاگ نوین چیر

  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • نوین چیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی