مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

  • ۰
  • ۰

مبلمان آموزشی مجموعه ای از تجهیزات و وسایلی می باشند که در جوزه آموزش و موارد آموزشی قرار می گیرند. این محصولات می تواند صندلی های آموزشی یا صندلی دانشجویی باشد و یا نیمکتهای مدرسه که در مدارس کاربرد دارد. در این مطلب به صورت کامل در این باره صحبت خواهیم نمود. این موارد شامل ویزگی های فنی هر کدام از این محصولات و همچنین مواردی برای انتخاب و خرید می باشد.

صندلی های دانشجویی و آموزشی

صندلی دانشجویی یکی از مهمترین عناصر برای کلاس های درس دانشگاه و همچنین سالن های امتحان مدارس می باشد. از این رو باید در زمان انتخاب هر کدام بدانیم می خواهیم برای کدام بخش انتخاب را انجام دهیم. اصولا صندلی های دانشگاه به دلیل استفاده بیش از حد و اینکه دانشجویان از آنها استفاده می کنند باید دارای یک سری ویژگی های اضاقی باشد. مهمترین بخش در انتخاب این صندلی ها طراحی ارگونومی می باشد تا دانشجویان با نشستن بسیار زیاد بر روی انها خسته نشوند.صندلی های آموزشی برای دانشگاه ها باید علاوه بر اینها دارای گیره نگهدارنده کیف و همچنین سبد برای نگهداری کتاب نیز باشند. این موارد سبب می شود تا دانشجویان بتوانند مدت زمان زیادی را که در کلاس هستند به راحتی سپری کنند.

در مورد استفاده از صندلی های آموزشی در مدارس نیز باید بگویم این صندلی ها بیشتر در سالن های امتحان و همیاش استفاده شده و یا در مواقعاتحان از آنها استفاده میشود. بنابراین این نوع صندلی ها می تواند در حالتی باشد که تنها کاربری آن امتحان دادن باشد. اما در مواردی نیز ممکن است این صندلی ها در سالن های همایش مدارس استفاده گردد که باید در این مواقع انتخاب با دقتی انجام دهید. البته نا گفته نماند این صندلی ها در موسسه های آموزشی نیز استفاده می شوند. در این مراکز بهتر است صندلی ها به دلیل استفاده بیشتر از نوع کفی دار باشد تا هنرجویان بتوانند به راحتی بر روی آنها بنشینند.

معرفی مبلمان آموزشی و ویژگی آنها

استاندارد های صندلی آموزشی

صندلی های آموزشی دارای یک سری استاندارد ها در بحث طراحی و ساخت و ابعاد و همچنین ایمنی می باشند. مهمترین این استاندارد ها در بحث ایمنی می باشد. برای اینکار لازم است در ابتدای انتخاب متریال ها به این دقت داشته باشیم که این متریال ها ویزگی های مورد نیاز را دارند یا خیر. این ویژگی ها می تواند شامل ضد سایش بودن و ضد اشتعال باشد که هم ماندگاری صندلی را افزایش می دهد و هم در صورت بروز هر گونه آتش سوزی باعث می شود تا صندلی ها به صورت خنثی آتش گرفته و به گسترش آتش کمک نکند.

در بحث طراحی نیز باید این صندلی ها ویژگی های ارگونومی مربوطه را داشته باشند و این می تواند سبب شود تا دانشجویان و دانش آموزان به راحتی بتوانند بر روی این صندلی ها بنشینند. این می تواند مربوط به این باشد که لبه های کفی دارای انحا باشد تا به رن پا فشار زیادی را وارد نکند. از سویی دیگر باید پشتی آنها نیز دارای برآمدگی باشد تا گودی کمر را گرفته و فشار را کاهش دهد.

در بحث ساخت نیز باید استاندارد هایی که برای ابعاد این صندلی ها می باشد را رعایت نمود. این ابعاد سبب می شود تا صندلی ها همگی در یک ابعاد طراحی و ساخته شوند و از این بابت یک تعریف کلی درباره این ابعاد به وجود آمده است. در روند ساخت و تولید یک صندلی هم نیاز است تا به صوت دقیق توجه داشت که جوش و روند ساخت به طور اصولی و با بهترین کیفیت انجام گیرد. در تست نهایی نیز باید همه موارد دوباره تست شده و صندلی را برای ارائه به مشتری آماده کنند. ممکن است بریدگی هایی در جوش ها باشد که باید نست به اصلاح آنها اقدام شود تا محصول نهایی با کیفیت بالا عرضه گردد.

قیمت صندلی های آموزشی

قیمت صندلی های آموزشی مانند هر محصول دیگری بر اساس مقدار متریال استفاده شده در ساخت آن و همچنین مدت زمانی که برای ساخت و تولید آن محصول صرف شده محاسبه می شود. این قیمت می تواند برای هر مدل متفاوت باشد و مشتری می تواند بر اساس کاربری خود یک صندلی سفارشی نیز سفارش دهد که باز هم سبب افزایش قیمت می شود. سایت نوین چیر به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه صندلی های آموزشی توانسته ت در کنار کیفیت بالا این محصولات قیمت مناسبی را برای مشتریان فراهم آورد. تیم محصولات دارای چندین سال گاراتی می باشند.برای خرید صندلی دانشجویی می توانید به راحتی از طریق سایت اقدام فرمایید.

درباره نیمکت های مدرسه

نیمکت های مدارس نیز در مجموعه مبلمان آموزشی قرار می گیرند و به دلیل اینکه بخش زیادی از مدارس از دبستان گرفته تا راهنمایی و دبیرستان که امروزه با نام های جدیدی مانند متوسطه اول و دوم نام برده می شود توانسته درصد بسیار زیادی از این مجموعه را در بر گیرد. این نیمکت ها دارای انواع مختلفی می باشد که این انواع از ردههای سنی و پایه تحصیلی گرفته تا تنوع در مدل های موجود برای هر پایه تحصیلی می باشد. بنابراین ما به تفکیک در این باره صحبت می کنیم.

انواع نیمکت مدارس بر پایه تحصیلی

نیمکت مدرسه بر اساس پایه های تحصیلی دانش آموزان به سه دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. اولین دسته این نیمکت ها که برای پیش دبستانی ها استفاده می شود نیمکت پیش دبستانی است. این نیمکت ها باید دارای رنگهای جذابی باشند که کودک را وادار به نشستن بر روی خود کنند. علاوه بر رنگ و طرح بندی این نیمکت ها باید به کیفیت و متریال مورد استفاده و همچنین ایمنی این نیمکت ها توجه ویژه ای نمود. دسته دیگر این نیمت ها ، نیمکت دبستان می باشد این نیمکت ها نیز به دلیل اینکه کودکان ۷ تا ۱۱ ساله بر روی آنها می نشینند باید دارای کیفیت بسیار زیادی باشد و به دلیل رشد کودک در این سنین با برای همه با هر اندازه و هیکلی قابل استفاده باشد.

دسته سوم این نیمکت ها که بسیار مهم تر می باشد نیمکت مخصوص راهنمایی و دبیرستان می باشد. این نیمکت ها باید از لحاظ استحکام بسیار مقاوم بده تا دانش آموزان در این سنین بتوانند بر روی آن نشسته و مدت زیادی از این نیمکت ها استفاده شود. با همه این موارد به دلیل قد و وزن دانش آموزان در این سنین لازم است در بحث طراحی توجه ویژه ای به این موضوع داشت که دانش آموزان در استفاده از این نیمکت ها دچار مشکل نشوند.

معرفی مبلمان آموزشی و ویژگی آنها

انواع مدل های نیمکت مدرسه

مدل های گوناگونی از نیمکت مدارس موجود می باشد. این نیمکت ها علاوه بر سه نفره و دو نفره و تک نفره بودن در کفی و نوع میز ها نیز متفاوت هستند. از این رو مدارس خصوصی که تعداد کمتری دانش آموز را دارا هستند سعی می کنند ت از مد های دیگری که می تواد سفارشی شده و رنگ و نوع کفی و پشتی آن مشخص می شود استفاده کنند. نیمکت ها می تواند دارای نشیمن های جدا از هم یا پیوسته باشند و همه این موارد سبب می شود تا دست مدیران و کسانی که اقدام به خرید این نیمکت ها می نمایند برای انتخاب و خرید باز باشد. مدل های متوعی از این نیمکت ها در وبسایت نوین چیر موجود است که می توانید آنها را مشاهده نمایید.

قیمت نیمکت مدارس

در بحث قیمت و هزینه ای که این نیمکت ها دارد باید متذکر شد که هر کدام از نیمکت های هر پایه تحصیلی دارای ابعاد استانداردی می باشد که بر اساس این ابعاد و مقدار متریال مورد استفاده در ساخت آن قیمت محصول بدست می آید. در مدل های متفاوتی که در سایت نیز موجود می باشد ممکن است نیمکتی دارای نشیمن جدا و یا حتی تکی باشد که باز هم این موارد بر اساس مقدار متریال و زمای که صرف ساخت و تولید آن محصول شده محاسبه می شود. البته ممکن است مشتریان بخواهند نوع انتخابی را تغیییر داده و نیمکت را بر اساس نیاز خود سفارش دهند. به طور مثال اینکه نیمکت ها دارای چه نوع کفی و پشتی باشند از این موارد است که بر روی قیمت نهایی محصول و نیمکت اثر می گذارد. شرکت تیوان و وبسایت نوین چیر به دلیل فروش مستقیم این نیمکت ها توانسته تا قیمت نهایی را با توجه به کیفیت بالای محصول برای مشتری نهایی پایین بیاورد.

میز معلم و کلاس

میز معلم نیز یکی دیگر از محصولاتی می باشد که در دسته و مجموعه مبلمان آمزوشی قرار می گیرد. انتخاب یک میز مناسب برای کلاس که هم بتواند نیاز های معلم را پاسخگو باشد و هم به فضای کلاس بخورد بسیار مهم است. از این رو مجموعه تیوا سعی نموده تابا ارائه جدیترین مدل های میز معلم با ابعاد گوناگون و بر اساس نیاز های متفاوت پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. شما می توانید مدل های متنوع میز معلم را در صفحه مبلمان آموزشی مشاهده و نسبت به استعلام قیمت و دریافت راهنمایی از بخش فنی و در نهایت خرید اقدام نمایید.

معرفی مبلمان آموزشی و ویژگی آنها

تخته وایت برد کلاس

آخرین جز از محصولات و مبلمان آموزشی تخته وایت بردمی باشد که به آن می پردازیم. این محصول نیز امروزه و با از دور خارج شدن تخته های سیاه که هم فضای کلاس را آلوده می کردند و هم استفاده سخت تری داشتند مورد استقبال قرار گرفته است. این تخته ها در ابعاد و اندازه های متفاوت و همچنین مدل های گوناگون از مدل های پایه دار گرفته تا مدل هایی که به دیوار پانچ می شود موجود است. شما می توانید متنساب با فضای کلاس و کاربری که دارید از مدل های گوناگونی که در سایت نوین چیر قرار گرفته است خرید نمایید.

معرفی مبلمان آموزشی و ویژگی آنها

در این مطلب از سایت نوین چیر سعی کردیم تا به صورت گذرا در مورد مبلمان آموزشی صحبت کنیم تا مشتریانی که نیاز به تجهیز مدارس و آموزشگاه ها و دانشگاه ها با صندلی های آموزشی و دانشجویی و نیمکت و تخته و میز دارند بتوانند اطلاعات بیشتری کسب نموده و برای انتخاب و سفارش از مدل های متنوعی که در سایت قرار دار استفاده کنند. این محصولات با بهترین کیفیت و قیمت در کنار گارانتی چند ساله عرضه می گردد تا مشتریان نسبت به خرید خود اطمینان داشته باشند. همین الان ضمن تماس با شماره های شرکت و دریافت راهنمایی های فنی برای انتخاب محصول متناسب با نیاز و کاربری خود می توانید نسبت به استعلام قیمت و خرید محصولات عرضه شده اقدام فرمایید.

منبع: بلاگ نوین چیر

  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • نوین چیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی