مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

  • ۰
  • ۰

ویژگی های فنی صندلی های آمفی تئاتر

در مورد صندلی آمفی تئاتر در تبریز باید بگویم که یکی از عوامل جلب توجه میهمانان در سالن های اداری و آمفی تئاتر ایجاد فضایی آرام با طراحی داخلی بسیار لوکس می باشد بنابراین برای  محیا کردن چنین محیطی باید از صندلی های آمفی تئاتر متناسب با سالن استفاده نمود .

بنابراین استاندارد بودن صندلی سینمایی یکی از نکات حائز اهمیت است چنانچه صندلی آمفی تئاتر ساختار مناسبی نداشته باشد موجب کسالت و رنجش شرکت کنندگان می شود.علامت تجاری شرکت تیوان و شماره سری ساخت و کدمربوطه محصولات از استاندارد بودن و کیفیت محصول را به شما ارائه می دهد.

شرکت تیوان با داشتن کادری مجرب آماده ارائه خدمات خود به بهترین نحو و با کیفیت ترین متریال به شما مشتریان عزیز می باشد .در ادامه با برخی از ویژگی های منحصر بفرد  محصولات شرکت تیوان میپردازیم . از ویژگی های بارز صندلی های آمفی تئاتر شرکت تیوان میتوان به فوم سرد تزریقی _ خاصیت ضد حریق بودن -زیبایی –تنوع طرح و پارچه درجه یک شانل -راحتی و استراکچر قوی و استحکام آن (پروفیل گوشت دو) اشاره کرد .

همچنین صندلی آمفی تئاتر باید از مکانیزم تعادل و قابلیت تاشو بودن برخوردار باشد . تاشو بودن و مکانیزم تعادل در صندلی ها باعث ایجاد نظم و ترتیب خاصی در سالن می شود . رنگ پایه های صندلی های آمفی تئاتر رنگ الکترو استاتیک می باشد که ضدخش هستند و علاوه بر ضدخش بودن آن زیبایی منحصر به فردی نسبت به رنگ های معمولی دارند .

همچنین ساختار صندلی ها بایدطوری باشد که  ارتفاع پشت صندلی باعث ایجاد دید کور نشود . پشت صندلی های آمفی تئاتر و صندلی های همایش و سینمایی بهتر است ارتفاع بلندی داشته باشند . قابل ذکر است که وکیوم استفاده شده در پشت و کف صندلی های آمفی تئاتر شرکت تیوان بسیار مستحکم و مقاوم در مقابل ضربه و خش می باشند .

اما فاصله ردیف صندلی های آمفی تئاتر درسالن سینما از پشت به پشت حداقل باید ۹۰ سانتی متر باشد این در حالی است که در سالن های سخنرانی – تئاتر -تالار کنسرت و موسیقی حداقل فاصله باید ۱۰۰ سانتی متر باشد . لازم به ذکر است شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین صندلی های آمفی تئاتر و میز و نیمکت های آموزشی را در صفحه ی اینستاگرام ما (tivan_chair)  و یا در کانال تلگرامی ما مشاهده فرمایید .(@tivanchairr)

فروش صندلی آمفی تئاتردر تبریز

تفاوت صندلی آمفی تئاتر

صندلی های آمفی تئاتر شامل دو دسته معمولی و وی آی پی هستند. صندلی های وی آی پی ردیف اول سالن در یک یا دو ردیف قرار میگیرند و این تعداد متغیر است و به فضای سالن بستگی دارد. متریال دسته های صندلی های آمفی تئاتر به دو دسته انتگرال و چوبی دسته بندی می شوند

دسته های چوبی صندلی های آمفی تئاتر دارای مزایایی همانند استحکام و زیبایی هستند اما باید توجه داشت که با برخورد اشیا نوک تیز به این دسته ها چوب این محصولات موجب  خراشیده شدن می شوند. دسته های صندلی آمفی تئاتر که از جنس انتگرال هستند به دو دسته ساده و پاپ کرنی تقسیم می شوند .

دسته های انتگرال خاصیت های متفاوت و وسیعی دارند که از جمله میتوان به ضدخش بودن /ضد ضربه بودن/ ضد حریق بودن  آن اشاره کرد .

یکی از نکات قابل توجه در خرید صندلی های آمفی تئاتر توجه به رنگ وجنس آن است  به دلیل جلب توجه تماشاچی و همچنین از نظر مشخص شدن لکه های ایجاد شده به مرور زمان و استفاده مکرر از آنها . توجه داشته باشید که تمامی صندلی های شرکت تیوان زیرنظر کارشناسان مجرب انجام میگیرد واحتمال ایجاد  آسیب های جسمی   و بیماری های استخوانی را چندین برابر کاهش می دهد.

باید در نظر گرفت که رنگ پارچه صندلی های آمفی تئاتر باید روشن تر از صندلی های سینمایی باشد . همچنین قابل ذکر می باشد  که رنگ بندی و طرح متفاوت صندلی ها باعث ایجاد جلوه و نماهای خاص و چشم گیر می شود.

نکات قابل توجه در خرید صندلی آمفی تئاتر

یکی دیگر از مهم ترین مسائل مهم و قابل توجه که در خرید باید به آن اهمیت بسیاری داد کیفیت کار و درنظر گرفتن نمونه های مختلف محصولات آن مجموعه می باشد . از فعالیت و تجربه شرکت تیوان در تبریز  میتوان به دانشگاه آزاد واحد ایلخیچی مرند و اهر اشاره نمود .

یکی دیگر از ویژگی های صندلی آمفی تئاتر شرکت تیوان ۳ سال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد . در صورت اطلاع از لیست قیمت صندلی آمفی تئاتر تیوان و همچنین مشاور تخصصی در خصوص خرید میتوانید با شماره ۰۹۱۲۸۶۹۸۸۶۴ تماس حاصل فرمایید .

فروش صندلی آمفی تئاتردر تبریز

فروش صندلی آمفی تئاتردر تبریز

ویژگی محصولات دیگر شرکت تیوان

شرکت تیوان در خصوص گسترش فعالیت خود در زمینه میز / صندلی  و  نیمکت مدارس و صندلی همایشی و سینمایی امادگی خود را اعلام میکند . جنس این محصولات متفاوت است و از متریال های درجه یک برای ارائه آنها استفاده شده است .صندلی های آموزشی شامل صندلی های دسته تحریر  و نیمکت میباشند .  جنس صندلی های دسته تحریر از ام دی اف و انتگرال است و شرکت تیوان ضمانت آنها را خدمت مشتریان  گرامی ارائه میدهد .

نیمکت های این مجموعه شامل سه دسته اندازه و طرح متفاوت است که شامل  مقطع پیش دبستان/ دبستان/ راهنمایی و دبیرستان می باشد . استراکچر این صندلی و نیمکت ها فلز می باشد . از محصولات دیگر  تیوان میتوان به صندلی های انتظار چندتایی اشاره کرد که بیشترین استفاده را در اماکن عمومی و اداری دارد و موجب عدم پراکندگی و بی نظمی در اماکن مختلف می شود.

فروش صندلی آمفی تئاتر

شرکت تیوان طراح / مجری/ مشاور شما در خصوص خرید صندلی های آمفی تئاتر می باشد .همچنین خدمات ارسال به شهرها و مناطق مختلف در سراسر  ایران و صادر کننده به کشورهای همجوار می باشد.برای مشاهده و اطلاع از مشخصات صندلی ها میتوانید به آدرس ذکر شده مراجعه فرمایید . استان البرز کرج عظیمیه چهل و پنج متری کاج بعد از نیک نژادی جنوبی روبه روی بانک ملی ساختمان آرین طبقه ۴ واحد ۷٫

همچنین برای اطلاع از لیست قیمت ها و دیگر اطلاعات درباره ی صندلی های آمفی تئاتر شرکت تیوان میتوانید با بخش فروش تماس حاصل فرمایید(۰۹۱۲۸۶۹۸۸۶۴) و یا از طریق صفحه های اینستاگرام تیوان را دنبال کنید.

منبع: بلاگ نوین چیر

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • نوین چیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی