مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

  • ۰
  • ۰

در مورد خرید صندلی استادیومی باید گفت که ایجاد محیطی دلنشین و در عین حال ساده برای تماشای بازی ها و مسابقات برای تماشاچیان یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که در اینجا به آن میپردازیم . یکی از جلوه های اصلی و زیبایی استادیوم ها جایگاه تماشاچیان می باشد که باید به این مسئله توجه بسیاری داشت و در طراحی آن کوشید . نظم استادیوم/فضای استادیوم و زاویه دید تماشاچیان از مهم ترین جزییاتی ست که باید در هر استادیوم و یا سالن ورزشی به آن توجه ویژه ای داشت . شرکت تیوان با تولید صندلی های با کیفیت استادیومی سعی در طراحی و شکیل شدن فضاهای ورزشی دارد .

ویژگی های قابل توجه صندلی های استادیومی

صندلی های استادیومی ساختار ساده و دارای ابعاد متناسب با جسم هر فردطراحی می شود و همین کلاسیک بودن این محصولات به چشم گیری و جذابیت فضا کمک ویژه ای می کند .  یکی دیگر از خصوصیات صندلی های استادیومی عرض ۴۵ سانتی متر و ارتفاع ۸ سانتی متر آنهاست .صندلی های استادیومی در سالن های ورزشی به طور منظم و دقیق نصب می شوند طوری که تماشاچیان در طول تماشای مسابقات بتوانند در بین صندلی ها به راحتی تردد کنند .

صندلی های استادیومی مکانیزم ساده و در عین حال شکیلی را دارا هستند جنس این محصولات از پلاستیک فشرده می باشد. پلاستیک فشرده جنسی مرغوب و مناسب برای استفاده عموم می باشد و در صورت نشستن مداوم و استفاده مکرر بر روی این صندلی ها کیفیت خود را از دست نمی دهند . که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد مثلا در برابر برخورد ضربه بسیار مقاوم است و شکل ظاهری اش تغییر نمی کند این ویژگی سبب می شود از این صندلی ها برای سال های متمادی بدون مشکل ظاهری استفاده شود

ویژگی دیگر صندلی های استادیومی مقاوم بودن آنها در برابر نور فرابنفش می باشد همانطور که می دانیم نور فرابنفش با برخورد به جسمی شکل ظاهری جسم را تغییر می دهد و موجب از بین رفتن رنگ آن یا پوسیدگی شود از این رو کارشناسان مجرب تیوان با درنظر گرفتن تمامی این موارد خطر بروز این مسئله را برطرف نموده و محصولی با کیفیت و با مرغوب ترین متریال تولید خود را ادامه می دهند این صندلی ها به دلیل اینکه به طور مداوم در معرض نور خورشید و فضای طبیعی و باز هستند طوری طراحی شده اند که خاصیت ظاهری خود را از دست ندهند و به شکل اولیه خود باقی بمانند .

خرید صندلی استادیومی مناسب

صندلی استادیومی|تولیدکننده صندلی استادیومی|تولید کننده صندلی ورزشگاهی

یکی دیگر از ویژگی های مورد توجه صندلی های استادیومی ضد آب بودن آن است و در اثر برخورد با آب و رطوبت رنگ شان از بین نمی رود و دچار آسیب نمی شوند . و نکته قابل توجه درباره این صندلی ها این است که شکننده نیستند و مقاومت بسیار زیادی در برابر تا خوردگی و ضربه های محکم دارند . این صندلی ها به دلیل طراحی کلاسیک شان علاوه بر استادیوم ها قابل نصب در سالن های ورزشی/ سالن های انتظار مترو / مجتمع های تجاری و سکوهای بتنی می باشند .

صندلی استادیومی انواعی دارد که شامل صندلی های پشتی دار و بدون پشت می شوند مکانیزم این صندلی ها از نظر راحتی کاملا متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده اند و هیچگونه کسالت و عوارض جسمی را بوجود نمی آورند . رنگ بندی این محصولات قرمز/زرد/آبی/سبز/سفید و نارنجی می باشند که هارمونی هر کدام از این رنگ ها در فضاهای مختلف محیط جذابی را بوجود می آورد . یکی از خصوصیات مهم صندلی های استادیومی وجود منفذی در وسط صندلی می باشد که باعث خارج شئن آب باران در هوای بارانی می شود همچنین این صندلی ها ساختاری مواج دارند که همین امر باعث عبور جربان آب باران می شود . همچنین وجود این حفره در صندلی باعث شده که صندلی ها رنگ خود را در اثر برخورد آب و رطوبت از دست ندهند .

صندلی های استادیومی از نظر فنی به دو دسته تقسیم می شوند:

صندلی های استادیومی چهارپیچ/صندلی های استادیومی دو پیچ

وجود پیچ در صندلی باعث مقاومت بیشتر صندلی در اثر استفاده مکرر می باشد و البته مقاومت صندلی های چهار پیچ قطعا بیشتر از صندلی استادیومی دو پیچ می باشد . همانطور که در موارد فوق گفته شد صندلی های استادیومی بر روی سکو های بتنی نصب می شوند ولی در اکثر ایستگاه های مترو برای استفاده از این صندلی ها از پایه های فلزی استفاده می شوند که زیبایی این محصولات را دو چندان می کند . شرکت تیوان در نظر دارد که در آینده ای نه چندان دور امکانات دیگری بر روی صندلی های استادیومی نصب خواهد شد که آسایش و راحتی تماشاچیان را به ارمغان می آورد . از نمونه های این امکانات می توان به صندلی هایی که دارای سینی مخصوص غذا و جایگاهی برای قرار دادن لیوان و یا بطری آب اشاره کرد .

محصولات دیگر شرکت تیوان

از دیگر محصولات شرکت تیوان می توان به صندلی های آمفی تئاتر / صندلی های آموزشی / صندلی های اداری اشاره نمود . صندلی های آموزشی شامل صندلی و میز و نمیکت های دانش آموزی می شود که متریال و طرح های متفاوتی دارند . نیمکت های دانش آموزی به سه دسته پیش دبستانی / ابتدایی / راهنمایی و دبیرستان دسته بندی می شوند که هرکدام متناسب با جثه دانش آموزان سایز و اندازه مختلفی دارند همچنین از صندلی های دسته تحریر برای استفاده در مراکز آموزشی مانند آموزشگاه های زبان و دانشگاه ها می توان نام برد .

خرید صندلی استادیومی مناسب

ارائه امکانات تیوان در نقاط مختلف کشور

شرکت تیوان با وجود کادر مجرب و فعالیت های خود در عرصه تولیدات صندلی های استادیومی و دیگر محصولات آمادگی خود را اعلام می نماید. همه ی صندلی های ذکر شده دارای ۳سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند . یکی از ویژگی های بارز شرکت تیوان ارسال محصولات خود به سراسرایران و کشور های همجوار می باشد . جهت اطلاع از لیست قیمت تمامی صندلی های شرکت تیوان می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۶۹۸۸۶۴ تماس حاصل فرمایید همچنین شرکت تیوان با ایجاد صفحه های اینستاگرام و تلگرامی این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهد که تمامی محصولات را در این صفحه ها بازدید کنید .(Tivan_chair)

منبع: سایت نوین چیر

  • ۹۸/۰۲/۲۲
  • نوین چیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی