مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صندلی های آمفی تئاتر دارای روکش های متفاوتی می باشند که بسته به نوع صندلی و سلیقه مشتری تعیین می شود. این روکش صندلی ها بر اساس یک سری معیار ها تعیین و انتخاب می شوند. مهمترین نکته در بحث انتخاب روکش صندلیها این است که این روکش ها دارای ویژگی های مهمی همچون کیفیت بالا و ساختار مناسب داشته باشد.

صندلی های آمفی تئاتر در سالن های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این سالن ها می تواند سالن سینما یا سالن آمفی تئاتر و یا حتی سالن همایش باشد. به همین دلیل می توان گفت صندلی های آمفی تئاتر و همایش و سینمایی در یک دسته قرار می یگرند. با این تفاسیر این صندلی ها تفاوت های جزئی با یکدیگر دارند. این تفاوت ها می تواند در بخش دسته های صندلی یا ابعاد و جزئیات دیگر باشد.

صندلی های سینمایی با توحه به اینکه در کدام فضا و مکان استفاده می شوند دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. در سینما ها نیاز است تا روکش صندلی ها از رنگ های تیره تر استفاده شود. این تیرگی رنگ ها هم می تواند به دلیل استفاده زیاد کثیف شدن سریع این صندلیها به چشم نیاید و هم اینکه در زمان نمایش فیلم بیشتر تمرکز تماشاچی را بر پرده سینما بگذارد. برایانتاب روکش صندلی های سینمایی لازم است کیفیت این روکش و پارچه ها بسیار زیاد باشد تا به دلیل استاد زیاد در زمان کم دچار مشکل نشود.

روکش صندلی های آمفی تئاتر

در مورد سالن های آمفی تئاتر باید گفت که روکش و پارچه این صندلی ها باید کمی روشن تر باشد . صندلی های همایش نیز مشابه صندلی های سالن های آمفی تئاتر می باشد که تناسب ساختاری بیشتری با یکدیگر دارند. در مورد صندلی های معمولی و صندلی های وی آی پی نیز باید بگوییم که این صندلی ها اختلاف رنگ و ابعاد جدایی دارند. صندلی های وی آی پی معمولا با رنگ های متفاوت با رنگ های صندلی های معمولی تولید می شود. صندلی های وی آی پی بنا به سفارش مشتری می تواند هر رنگی داشته باشد منتها رنگ های کرم و زرشکی بیشتر در این صندلی ها استفاده می شود.

طراحی صندلی های آمفی تئاتر باید متناسب با نیاز و چیزی که می خواهیم باشد. از این رو لازم است قبل از طراجی بدانیم صندلی های موجود چه اشکالاتی دارند و یا می توان در طراحی کدام بخش آن را تغییر و بهبود بخشید. گاها پیش می آید که یک صندلی با ترکیب ویژگی های جدید و بازطراحی بعضی قسمت ها توانسته است فروش بیشتری نسبت به طراحی صندلی های جدید داشته باشد. بنابراین طراحان صندلی های آمی تئاتر سینمایی و همایش به این فکر می کنند که دلیل عدم استقبال از صندلی های علی چه می باشد و با توجه به فیدبک هایی از خریداران و مشتریان سعی می کنند تا این اشکالات رفع و بتوانن به آن چیزی که مشتری می واهد برسند.

روکش صندلی های آمفی تئاتر

در بش انتخاب متریال ها نیز باید دقت کافی داشت که صندلی های طراحی شده باید علاوه بر استحکام بسیار زیاد بتواند در مقابل حوادثی مانند آتش سوزی داوم بیشتری داشته باشد. بنابراین انتخاب متریالی که دارای ویژگی های جدید و مورد نیاز را داشته باشد بسیار مهم می باشد. ویژگی ضد اشتعال این متریال ها می تواند در صورت بروز آتش سوزی سبب شود این صندلی ها به صورت خنثی سوخته و از گسترش آتش سوزی جلوگیری کنند. ویژگی هایی مانند ضد سایش و یا ساخته شده از مواد نانو نیز می تواند به ماندگاری بیشتر و بهتر این صندلی ها کمک شایانی نماید.

دسته این صندلی ها هم می تواند متفاوت باشد. در صندلی های سینمایی این دسته ها پاپ کرنی بوده و در صندلی های آمی تئاتر و همایشی می تواند به صورت معمولی و یا تحریر باشد. بیشتر در سالن های عمومی و ادارات از دسته های معمولی استفاده می شود و در ضاهای آموزشی نیز از دسته های تحریر برای یادداشت برداری دانشجویان و هنرجوها استفاده می شود. دسته های جدید دیگری نیز هستند که البته به صورت عام موجود نمی باشند. این دسته های به صورت ۳۶۰ درجه جلو آمده و کاربر می تواند لپ تاپ خود را بر روی آن قرار داده و مشغول نوشتن شود.

مجموعه تیوان توانسته تا با تکیه بر عنصر قیمت و کیفیت بتواند رضایت مندی بسیاری از مشتریان و خریداران را به دست آورد. این صندلی ها علاوه بر ساخت با استفاده از متریال های با کیفیت و دقت در روند تولید و ساخت صندلی ها ، در بحث قیمت نیز مشتریان را راضی نگه دارد. به دلیل روش مستقیم و بی واسطه این محصولات قیمت تمام شده برای مشتریان تا حد بسیاری کاهش داشته و در این بین سعی شده تا با ارائه خدمات پس از فروش و پاسخگویی به سئوالات مشتریان آنها را از اتفاقات بعد از خرید راضی نگه دارد. برای خرید محصولات با بش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

منبع: سایت نوین چیر

  • نوین چیر
  • ۰
  • ۰

صندلی های دانشجویی دارای ساختار ظاهری خاصی هستند که باید در هنگام انتخاب و خرید به آنها توجه ویژه داشت تا بتوان به بهترین نتیجه و انتخابی که ممکن است دست پیدا نمود. از این رو در این مطلب در مورد ساختار کلی صندلی های دانشجویی و ویژگی هایی که ممکن است برای خرید آنها در موردشان اطلاع داشته باشید صحبت خواهیم نمود.

صندلی های دانشجویی باید دارای یک سری استاندارد ها در زمینه های ابعاد و متریال و ایمنی باشند. از این رو نیاز است تا ضمن دقیق شناخت انواع صندلی ها و الهام از طرح های قدیمی صندلی دانشجویی طراحی های جدید را متناسب با نیاز و ویژگی های جدید انجام دهند. این طراحی ها سبب می شود تا ضمن برآورد دقیق نیاز ها و ویژگی های جدید بتوان از صندلی های جدید رونمایی نمود.

صندلی ها از بخش متریال باید درست انتخاب و طراحی و تولید شوند. در بحث ظاهری باید متوجه این قضیه باشیم تا راحتی بیشتر دانشجویان و دانش آموزان فراهم گردد. این مسائل سبب می شود تا در زمان طراحی به این نکته مهم توجه داشته باشیم طراحی به گونه ای انجام پذیرد که دانشجویان با نشستن طولانی مدت بر روی آن احساس خستگی نکنند. در طراحی های می توان از ویژگی های جدید که می تواند آسودگی بیشتر را فراهم آورد استفاده نمود.

گیره نگهدارنده کیف و سبد نگهداری کتاب از ویژگی هایی است که می تواند برای کلاس های درس دانشگاه که دانشجویان جایی برای کتاب و وسایل خود ندارند بسیار مفید و کاربردی باشد. از این رو الهام از طرح ه

ای قبلی و ویژگی های جدیدی که می تواند راحتی را برای دانش آموزان ودانشجویان راهم آورد بسیار مهم است و در زمان طراحی باید همه این نکات را لحاظ نمود.

از دیگر محصولات شرکت تیوان می توان به صندلی سینمایی و صندلی های آمفی تئاتر اشاره نمود . این صندلی ها برای سالن های سینما و تئاتر و ادارات بسیار مناسب بوده و در طرح های و ابعاد و با ویژگی های متنوعی طراحی و تولید می گردند. صندلی همایش نیز در این دسته قرار می گیرد با این نکته که این صندلی ها دارای اختلاف های اندکی در طراحی و ابعاد دارد. دسته های این صندلی ها می تواند بسته به نظر و نیاز مشتری از نوع ساده یا دسته تحریر و یا حتی دسته پاپ کرنی که مناسب سینما ها می باشد باشد.

ساختار ظاهری صندلی های دانشجویی

صندلی های دانشجویی با توجه به اینکه در مدارس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای ویژگی های ایمنی خاصی باشد. در زمان انتخاب متریال ها باید دقت شود تا متریال متناسب با نیاز و با خواص و ویژگی های مهمی باشد که ایمنی صندلی ها را دو چندان نماید. از این رو ویژگی هایی که می تواند برای متریال ها در انتظار باشد می تواند عدم اشتعال بوده که هم ایمنی را افزایش می دهد و هم در صورت بروز هر گونه حادثه ای صندلی به صورت خنثی سوخته و آتش سوزی احتمالی را افزایش نمی دهد.

شما می توانید برای مشاهده تمام مدل های صندلی آموزشی و صندلی دانشجویی در صحه مورد نظر این محصولات را مشاهده و همچنین برای انتخاب و خرید از طریق سایت اقدام نمایید. متخصصین بخش فنی شرکت تیوان آمادگی دارند تا سئوالات احتمالی شما را در مورد صندلی های دانشجویی و نحوه خرید و انتخاب بهترین مدل متناسب با نیاز شما راهنمایی کنند. برای استعلام قیمت نیز می توانید با تماس با بخش روش از این قیمت روز این محصولات آگاه شده و برای خرید مستقیم با قیمت بسیار مناسب اقدام نمایید. تمامی محصولات دارای ۳ سال گارانتی بوده تا رضایت مندی بیشتر شما مشتریان را فراهم آورد.

منبع: بلاگ سایت نوین چیر

  • نوین چیر
  • ۰
  • ۰

صندلی های آموزشی به صورت دسته صندلی یا به صورت تکی موجود می باشند. صندلی های آموزشی تکی در جاهایی مانند سالن های امتحان مدارس و کلاس های درس دانشگاه استفاده می شود. دسته صندلی های آموزشی نیز در فضاهای آموزشی و سالن های آمفی تئاتر و سالن آموزشی کاربرد دارند که در این مطلب در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم نمود.

صندلی های آموزشی یا دانشجویی می تواند با اتصال به یکدیگر حجم کمتری از فضا را در بر بگیرد. به این صورت که سه یا چهار صندلی به هم متصل می شوند. این صندلی دارای ویژگی های خاصی هستند. مهمترین نکته این می باشد که این صندلی ها در سالن های امتحان کارایی زیادی ندارد. صندلی های دانشجویی چندتایی بیشتر در کلاس های درس دانشگاه که نیاز است چیدمان صندلی به درستی و در حداقل فضا پیاده سازی شود کارایی دارد. کلاس درس آموزشگاه ها نیز می توانند به راحتی در حداقل فضا بیشتر تعداد صندلی ها را قرار دهند.

شاید در نگاه اول صندلی های دانشجویی چندتایی جابه جایی سختری داشته باشند اما باید این نکته را در یاد داشته باشید همین چندتایی بودن آنها سبب می شود تا در کلاس های نظم بهتر و بیشتری وجود داشته باشد و پراکندگی صندلی های در کلاس درس و دانشگاه به وجود نیاید. متریال های مورد استفاده در ساخت این نوع صندلی های آموزشی تفاوتی با صندلی های تکی دانشجویی نداشته و بیشتر در بخش طراحی دارای تفاوت های کوچکی می باشد. لازم به ذکر است که تمامی طراحی های که در بحص صندلی های تکی انجام شده در این صندلی ها نیز رعایت شده و بیشتر تفاوت ها در بخش پایه ها می باشد که به صورت پیوسته می باشد.

از محصولات دیگر شرکت تیوان صندلی آمفی تئاتر می باشد که توانسته تا با تکیه بر تجربه چندین ساله در امر طراحی و تولید این نوع صندلی ها و رشد و بلوغ طرح و مدل های جدید این نوع صندلی ها رضایت مندی حداکثری مشتریان را در این حیطه جلب نماید. این صندلی ها در دسته صندلی های سینمایی قرار می گیر و به صندلی های آمفی تئاتر و صندلی سینمایی و صندلی همایش تقسیم بندی می شود. این صندلی ها تفاوت های جزئی در بخش طراحی خود دارند که می توانید به راحتی در صفحه مربوطه اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید.

دسته صندلی های آموزشی چندتایی

در مورد صندلی های آموزشی باید در مورد ایمنی و استاندارد های ایمنی آنها نیز صحبت کنیم. این موارد ایمنی برای صندلی های چندتایی دانشجویی نیز برقرار می باشد. اولین نکته در انتخاب متریال ها می باشد که باید از نوع بادوام با ویژگی هایی که ایمنی را افزایش می دهد مانند ویژگی ضد اشتعال بودن باشد. این ویژگی سبب می شود تا در صورت بروز هر گونه آتش سوزی این صندلی ها به صورت خنثی سوخته و آتش سوزی گسترش پیدا نکند. مورد بعدی در مورد روند تولید این صندلی ها می باشد که باید به گونه ای باشد که در هر مرحله تست شده و جوش با استاندارد های خاص انجام پذیرد. در مرحله آخر لازم است تا صندلی به طور کامل مورد تست و ارزیابی قرار گیرد.

شما می توانید برای خرید این صندلی های دانشجویی و مشاهده مدل های متنوع با ویژگی های ساختاری بسیار و سفارشی به صفحه مربطو وارد شده و مدل های بیشتری را مشاهده نمایبد. این نکته هم لازم است بگوییم که تیم فنی تمام سئوالات و راهنمایی های لازم را پاسخ داده و می توانید از مشوره تیم تخصصی برای انتخاب بهتر و مناسب تر استفاده نمایید. برای استعلام قیمت های روز محصولات نیز لازم است تا ضمن تماس با بخش فروش از طریق شماره های موجود در سایت قیمت روز محصولات را مطلع و برای خرید اقدام کنید.

منبع: بلاگ نوین چیر

  • نوین چیر