مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

  • ۰
  • ۰

امروزه دانش آموزان ساعت های متمادی زیادی را باید در مدرسه سپری کنند پس استفاده از میز و نیمکت مدرسه که ساختار مناسب داشته باشند و متناسب با ارگونومی جسمی دانش آموزان باشد امری ضروری و حائز اهمیت است چنانچه به این مسئله رسیدگی نشود آسیب های جسمی و جبران ناپذیری را به دنبال دارد چرا که داشتن نسلی سالم از ضرورت های یک جامعه است .

تحقیقات نشان می دهد امروز حدود ۸۰% دانش آموزان دختر و حدود ۳۰% دانش آموزان پسر به دلیل طرز نادرست نشستن دچار ناهنجاری های اسکلتی و عضلانی شده اند . میز و نیمکت های غیر استاندارد در مدارس یکی از مهم ترین عوامل بوجود آورنده اختلال در ساختار جسمی دانش آموزان است اختلالات جسمی در بیشتر موارد توسط مربیان و حتی والدین نادیده گرفته می شود و فرد را در آینده در معرض ناهنجاری های جدی تری قرار می دهد . از این رو شرکت تیوان با وجود کادر مجرب و فعالیت خود در زمینه تولید میز و نیمکت های دانش آموزی سعی در برطرف کردن این مسئله دارد .

ویژگی های فنی میز و نیمکت های مجموعه تیوان

زاویه و ارتفاع نیمکت های دانش آموزی باید طوری طراحی شود که دانش آموز دید خوبی نسبت به تخته و میز معلم داشته باشند . خوشبختانه شرکت تیوان با بهره گیری از استاندارهای روز و اندازه ها و ابعاد کاملا دقیق برای ارتفاع و زاویه دید این مشکل را برطرف نموده . همچنین چیدمان نیمکت ها نیز نقش بسزایی در دید دانش آموز دارد .
هرکدام از این نیمکت ها برای رده های سنی بخصوصی تولید می شوند برای نمونه برای نوجوانان از رنگ و متریال و سبک متفاوتی استفاده می شود این در حالی است که نیمکت مدارس برای خردسالان و کودکان از متریال و رنگ و اندازه ی دیگری تهیه می شود. نیمکت ها مکانیزم متفاوتی نیز نسبت بهم دارند برای مثال طراحی نیمکت های پیش دبستان که برای رده ی سنی ۵ و ۶ سال می باشد با طراحی نیمکت های دبستان که برای رده سنی ۷ تا ۱۲ سال می باشد تفاوت بسیاری دارند .

نیمکت های دانش آموزی این مجموعه به سه دسته پیش دبستان/دبستان/ راهنمایی و دبیرستان تقسیم می شود. نیمکت های مقطع راهنمایی و دبیرستان مشابه هم هستند و از متریال یکسانی ساخته شده اند. به منظور ایجاد محیطی شاد و مفرح برای کودکان نیمکت های مقطع پیش دبستان رنگ های مختلفی دارد .قسمت فلز این نیمکت ها تشکیل شده از پروفیل ۲۰*۴۰ می باشد و که با رنگ الکترو استاتیک پوشش داده شده است . یکی از مهم ترین ویژگی های رنگ الکترو استاتیک ضد خش بودن آن است که و در صورت اصابت ضربه با فلز از نظر ظاهری تغییری در رنگ الکترو استاتیک یا فلز ایجاد نمی شود .

همچنین نیمکت های دانش آموزی موجب نظم بیشتر کلاس و عدم پراکندگی در کلاس می شود. از محاسن متریال این نیمکت ها میتوان به زیبایی و راحتی و استحکام آنها اشاره کرد . همچنین کاربران بالقوه محصولات مستلزم داشتن ابعاد بدنی در هنگام ساخت هستند اما با وجود بررسی و نظر کارشناسان تیم تیوان قسمت پشتی و نشیمن نیمکت ها مماس بر بدن و طبق اصول ارگونوم است و ابعاد و حجم در نظر گرفته شده کاملا دقیق و اصولی این اطمینان را به شما میدهد که از هرگونه مشکل و کسالت تا حد امکان جلوگیری می شود .

آشنایی با میز و نیمکت مدرسه

تفاوت نیمکت های دانش آموزی

باید توجه داشته باشیم که نیمکت های مدارس راهنمایی و دبیرستان با دیگر مقاطع باید تفاوت هایی در اندازه و ابعاد و متریال داشته باشند. برای نمونه رنگ بندی نیمکت های پیش دبستان قرمز-زرد-سبز و صورتی می باشد مکانیزم این نیمکت ها متناسب با وزن دانش آموزان در رده های سنی مختلف می باشد . رنگ بندی در کلاس برای کلاس علاوه بر تاثیر بر روحیه کودکان باعث ایجاد نمای خاص و چشم گیر در کلاس می شود . ماده استفاده شده در ساخت نیمکت های مقاطع راهنمایی و دبیرستان ام دی اف به رنگ آلدر می باشد .

البته طراحی میز و نیمکت های دانش آموزی نیازمند رعایت اصول و استاندار ها است و رعایت این موارد به تنهایی کافی نیست .میز و صندلی و نیمکت های دانش آموزی باید با آموزش هایی در رابطه با درست نشستن و روش استفاده صحیح آن همراه باشد .

نکات قابل توجه در خرید نیمکت های دانش آموزی

یکی از مهم ترین نکات در خرید نیمکت های مدارس توجه به ساختار و استاندارد بودن آن است.مجموعه تیوان با وجود کادر مجرب خود این اطمینان را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. شرکت تیوان ۳ سال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ ده سال خدمات پس از فروش محصولات خود را به شما مشتریان گرامی تضمین مینماید . در صورت اطلاع از قیمت ها و دریافت لیست قیمت نیمکت های دانش آموزی و دیگر محصولات شرکت تیوان میتوانید با شماره ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با میز و نیمکت مدرسه

نیمکت دانش آموزی,قیمت نیمکت دانش آموزی,قیمت نیمکت مدرسه,نیمکت مدرسه

ویژگی محصولات دیگر

از دیگر محصولات تیوان میتوان به صندلی های چندتایی و دسته تحریر و صندلی معلم اشاره کرد . صندلی های دسته تحریر شامل دو گروه یعنی از دو جنس متفاوت فایبر گلاس یا ام دی اف هستند که در برابر ضربه مقاوم هستند. صندلی های معلم یا ام پی فلز می باشند و کف و پشتی چرم دارند و استراکچر فلزی آن با رنگ الکترو استاتیک پوشیده شده است . صندلی های انتظار و چندتایی که معمولا در اماکن عمومی مورد استفاده قرار میگیرد موجب نظم و ترتیب خاصی میشود این صندلی ها از پروفیل ساخته شده و فایبرگلاس هستند .

برخی از این صندلی ها دارای ساختاری قوس مانند هستند و کمر درد و کسالت های جسمی را تا حدودی کاهش می دهند . از جدیدترین مدل صندلی های دسته تحریر تولید شرکت تیوان میتوان به صندلی هایی که دارای سبد و دسته های متحرک هستند اشاره کرد . دسته های این صندلی قابلیت چرخش تا ۱۸۰ درجه را دارند .
این صندلی ها پشت و کف چرمی دارند و به دلخواه مشتریان عزیز دسته و سبد این محصولات قابل حذف و تغییر می باشند . و در نهایت شرکت تیوان آمادگی خود را برای ارسال تمامی محصولات خود در سراسر نقاط ایران و همچنین کشور های همجوار اعلام میکند.

منبع: شرکت تیوان

  • ۹۸/۰۲/۱۶
  • نوین چیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی