مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

  • ۰
  • ۰

تجهیز مدرسه با نیمکت مدارس

نکات خرید نیمکت مدارس

بحث تجهیز مدرسه بسیار مهم و کاربردی می باشد و لازم است در این زمینه به دقت بررسی های لازمه با توجه به نکات گفته شده در این مطلب رعایت شودتا منجر به یک خرید مناسب برای مدارس گردد. تجهیزاتی که یک مدرسه می تواند داشته باشد مهمترینش نیمکت مدرسه است و میز معلم و صندلی معلم و صندلی دانشجویی یا امتحان و تخته وایت نیز در این بخش قرار می گیرد و با همه این موارد شما می توانید به راحتی نسبت به تجهیز مدرسه خود اقدام نمایید.

سعی می کنیم در مرحله بهسراغ یکی از موارد مطرح شده در بحث تجهیز مدارس برویم و در این زمینه صحبت کنیم. اما مهمترین بخش این است که بتوانید متناسب با بودجه و نیاز خود خرید نمایید و این دو فاکتور می تواند بر روی انتخاب های شما تاثیر گذار باشد پس باید دقت لازمه را در این مورد داشته باشید تا در انتها بتوانید به طور کامل نسبت به خرید یک محصول لازم با بهترین قیمت برای مدرسه برسید.

اولین مورد در بحث تجهیز مدارس در مورد نیمکت مدرسه می باشد که باید به دقت انتخاب شود. در مورد دسته بندی های نیمکت مدارس باید گفت که این نیمکت ها بر اساس رده سنی و مقطع تحصیلی تقسیم بندی می شوند. از این رو می توان این نیمکت ها را به سه دسته نیمکت پیش دبستانی و نیمکت دبستان و نیمکتهای راهنمایی و دبیرستان تقسیم بندی نمود. هر کدام از این نیمکت ها ویژگی های خاص خود را دارند.

نیمکت ها پیش دبستانی باید دارای رنگ بندی های جذاب و زیبایی باشد تا کودکان خردسالی که در سنین ۵ و ۶ سال هستند بتوانند به راحتی بر روی آن نشسته و از نشستن بر روی آنها لذت برده و نقاشی بکشند. در مورد نیمکت دبستان نیز این نکته حائز اهمیت است که این نیمکت ها به دلیل رده سنی وسیعی که از دانش آموزان را در بر می گیرد باید متناسب با وزن و قد دانش آموزان کلاس اولی تا کلاس ششمی بوده و همه دانش آموزان بدون مشکل از آنها استفاده کنند. نیمکت های راهنمایی و دبیرستان نیز باید دارای استحکام بسیار زیادی باشد تا دانش آموزان در طولنی مدت بتوانند از آنها استفاده کنند.

تجهیز مدرسه با نیمکت مدارس

مدل های متنوعی از نیمکت های مدارس در بازار موجود می باشد و طراحان سعی کرده اند ا با شناخت نیازها و استفاده از متریال های جدید و طرح های نو سنبت به طراحی این نیمکت ها اقدام نمایند. مهمترین نکته در طراحی این نیمکت ها ارگونومی بدن دانش آموزان است تا در صورت نشستن بسیار بر روی این صندلی آنها آسیب نبینند. از این رو می توانید مدل های موجود در بازار را مشاهده و تحلیل نموده و سپس برای انتخاب اقدام نمایید. این مدل های متنوع در انواع یک نفره و د نفره و سه نفره موجود بوده و می توانید به راحتی طرح های مختلف این نیمکت ها را مشاهد کنید. این طرح ها می تواند به صورت نشیمن های پیوسته و یا نشیمن های جدا از هم باشد و از سوی دیگر دارای پشتی باشد یا خیر. همه این مدل ها در وبسایت نوین چیر برای مشاهده شما قرار داده شده است.

مورد بعدی در تجهیز مدرسه میز معلم می باشد ما همواره سعی کردیم تا با ارائه میز های متفاوت معلم و همچنین طرح های گوناگون بتوانیم رضایت مندی مشتریان را کسب نماییم در کنار میز معلم تخته وایت برد نیز بسیار مهم می باشد این تخته ها می تواند در ابعاد مختلف و مورد نیاز مشتری طراحی و تولید شوند. از این رو می توان به شکل دقیق بنا بر نیاز مشتری از هر نوع تخته وایت بردی با هر اندازه ای استفاده نمود. این تخته ها می تواند به صورت ساده و ثابت و یا متحرک باشد تا قابلیت انتقال داشته باشد.

مورد بعدی صندلی های امتحان یا صندلی دانشجویی و آموزشی می باشد که بسیار مهم می باشد و در سالن های امتحان یا راهرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل انواع مختلفی دارد که میشود بنا بر نیاز مشتری آنها را انتخاب و خرید را انجام داد. این صندلی بیشتر در کلاس های درس دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد اما می توان در سالن های امتحان مدارس نیز استفاده گردد. مدل های متنوع می تواند شما را برای اینکه یک صندلی را برای کلاس دانشگاه انتخاب کنید یا مدرسه راهنمایی نموده و بتوانید به راحتی بر حسب نیاز یک مدل را انتخاب نمایید.

منبع: بلاگ نوین چیر

  • ۹۸/۰۳/۱۱
  • نوین چیر

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی