مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر

مبل اداری - صندلی آمفی تئاتر

تولید کننده صندلی های سینمایی و آمفی تئاتر و همایشی

  • ۰
  • ۰

ویژگی های مبلمان اداری

آشنایی با ویژگی های مبلمان اداری از مهمترین مسائلی است که باید در خرید و انتخاب مبلمان های اداری به آن توجه کنیم.در این مقاله با ویژگی های مبلمان اداری آشنا خواهید شد.

به طور کلی در تعریف و توضیح مبلمان اداری می توان گفت مبلمان و وسایل و تجهیزات را در یک محیط اداری و یا شرکت ها طراحی و استفاده می شود .

مبلمان اداری در دسته بندی گوناگونی تقسیم بندی می شوند که می توانیم به میزها ، پارتیشن ، صندلی ها و ... اشاره کنیم.

صندلی اداری

یکی از مهم ترین اجزای  مبلمان اداری، صندلی اداری است. طراحی و تولید صندلی های اداری در انواع و قیمت های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می شود.بنابراین قیمت مبلمان اداری با توجه به کیفیت ، سایز ، رنگ و ... آن ها متفاوت  می باشد. در طراحی صندلی اداری باید به راحتی فرد و در اقع پرسنل ، ارباب رجوع و ... توجه کرد. بهتر است که صندلی اداری دارای حالت چرخشی باشد تا فشار زیادی به ستون فقرات به واسطه چرخیدن وارد نشود.

لازم است که صندلی اداری قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد تا با توجه به قد شخص بتوان ارتفاع را کم و زیاد کرد.
اگر صندلی که در اداره مورد استفاده قرار می گیرد دارای پشتیبان کمری باشد موجب می شود که کمر در حالت مناسبی قرار بگیرد.
بهتر است که دسته های صندلی نیز قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند و پهن و نرم باشند تا برای استفاده ایده آل باشند. و همانطور که گفته شد صندلی های اداری با ارگونومی بدن باید سازگاری و هماهنگی داشته باشد.

ویژگی مبلمان اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن نیز جزئی از مبلمان اداری به شمار می رود،پارتیشن اداری علاوه بر تقسیم و تفکیک فضاها به تمرکز پرسنل نیز کمک میکند.از انواع پارتیشن های اداری می توانیم به تک جداره و دو جداره اشاره کنیم.

پارتیشن اداری تک جداره: یکی از انواع مهم پارتیشن های اداری است که از آن به عنوان مبلمان اداری استفاده می شود در انواع مختلفی وجود دارد و از ستونهای متعددی تشکیل شده است که به راحتی می تواند ثابت بماند.
پارتیشن اداری دو جداره: از انواع پارتیشن های مقاوم است که می تواند به صورت قاب یک تکه نیز تهیه شود این نوع پارتیشن برای محیط های اداری شلوغ بسیار مناسب است.

میز اداری

در بین مبلمان اداری، میز اداری یکی از مهم ترین آن ها است که در همه جای فضای اداری کاربرد خواهد داشت، میزهای اداری با توجه با استفاده ای که از آن ها می شود در اندازه و انواع مختلفی تولید می شود که مدیران اداره ها و شرکت ها می توانند آن ها را مورد استفاده قرار دهند. از نظر کاربردی نیز میزهای اداری در انواع مختلفی هستند که می توانیم به انواع میز گروهی، میز کنفرانسی، میز کارشناسی و یا کارمندی، میز مدیریت، کانتر یا میز پیشخوان و.. اشاره کنیم.

استفاده از مبلمان در محیط اداری مختص فضا و کاربری و تعداد نفرات پرسنل طراحی و اجرا خواهد شد.استفاده و طراحی درست مبلمان ها ، طبق استانداردهای طراحی موجب می شود هم در فضا تنوع و راحتی ایجاد شود و علاوه بر این راندمان پرسنل نیز بالا رود. علاوه بر این استفاده از مبلمان و تجهیزات اداری هماهنگی بین قسمت های مختلف ایجاد می کند.در طراحی مبلمان اداری میتوانیم از هر فضای خالی و یا پرت در محیط استفاده کنیم.

بنابراین می توان گفت مبلمان اداری مجموعه ای از میز ها و صندلی هایی است که عموما در شرکت ها و فضاهای اداری به کار می رود. قسمت هایی که می توان از مبلمان اداری در آن استفاده نمود شامل اتاق کارکنان، اتاق مدیریت، سالن کنفرانس، سالن انتظار و سایر قسمت های شرکت است.

می توان گفت مبلمان اداری باعث ساماندهی فضایی شده و به شرکت نظم خاصی می بخشد و باعث می شود که همه چیز به درستی سر جای خود قرار بگیرند

از مبلمان اداری استفاده های گوناگونی در شرکت می شود که بنا بر مورد استفاده در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید شده و مشتری می تواند بر اساس نوع کاربری از انواع مبلمان اداری آن ها را خریداری نماید.

میز اداری موج

نکات مهم در طراحی و خرید مبلمان اداری

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با مبلمان اداری این است که علاوه بر بحث زیبایی باید به کارایی و تناسب مبلمان با فضای کاری نیز دقت کنیم.

هنگام خریداری مبلمان اداری بهتر است دقت کنید که از چه نوع متریالی در آن استفاده شده است و سایز مناسب آن را برای محوطه کار خود در نظر داشته باشید.

همان گونه که می دانید چیدمان یک محیط به ویژه اداره جات از اهمیت بالایی برخوردار است.

با بهره گیری از مبلمان اداری مدرن در مراکز اداری می توان فضایی زیبا ایجاد نمود که باعث فعالیت بهتر کارمندان و استقبال ارباب رجوع می شود.

در ساخت انواع مبلمان اداری از جمله میز و صندلی از بهترین مواد و طرح های استاندارد بهره گرفته شده که به حفظ سلامت جسمی کارکنان کمک می کند.

انواع مبلمان اداری به گونه ای طراحی شده که می توان از آن برای دکوراسیون فضاهای مختلف از محیط های کوچک تا بزرگ بهره گرفت.

شرکت نوین چیر با طراحی و اجرای مبلمان اداری ، مبلمان سینمایی ، طراحی و اجرای سالن های آمفی تئاتر ، کنفرانس ، همایش و ... در خدمت شماست.

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و ثبت سفارش  استعلام قیمت ها از طریق شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۵۶۸۱۱۹ و ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ تماس بگیرید.

 

 

  • ۹۸/۱۰/۰۷
  • نوین چیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی